Bebis mage

publicerat i Allmänt;

nu har jag tagit nya bilder på magen som jag lovat några & denna gång kom jag ihåg det :) haha, har så dåligt minne så brukar aldrig komma ihåg.
Bebis magen i v 36+0 <3  ( inne i v37 imorgon )

   

inte världensbästa bilder men man ser magen lite iaf & folk tycker jag är så liten för att vara i v 36-37 men det beror väl på att jag själv inte är så stor överhuvudtaget & när mamma hade mig var hon precis lika stor & jag var bara 47 cm när jag föddes så jag tror att det kommer bli en liten bebis :)
bara 28 dagar kvar till det är dags eller till BF sen vet man ju aldrig när "den" vill komma ut .
Vecka 37  :Storleken cirka 48 cm lång och vikten cirka 2800 g.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine:

Gulligt :)

2:a kommentar, skriven , av jonna:

sötmage ! (:

3:e kommentar, skriven , av Mia:

jag tror det blir en pojke=)

4:e kommentar, skriven , av FeliCia (lilla svägerskan ; D):

åå vad gulliga bilder ! nu är det inte långt kvar : )
jag längtar efter fasters lilla baby <3

5:e kommentar, skriven , av Emm:

Vilken söt mage du har.. Lycka till med bebben.

6:e kommentar, skriven , av Fina:

Vilken söt mage! :D

Kommentera inlägget här :