blogg

publicerat i Allmänt;

varför finns det folk som har bloggar som dom tjänar pengar på? ska det inte vara roligt att skriva en blogg istället för att bara skriva & vilja tjäna pengar på det? jag tycker iallafall så. & jag har dumt nog läst några stycken men en som jag läste gjorde mig så irriterad hon skrev något om att det är helt fel att bära mjukisbyxor för att det inte är tillräckligt fint eller något sånt ? :/ jag kan inte förstå hur en människa kan vara så ytlig & mån om sitt utseende för att visa hur "snygg" hon är. jag tycker verkligen att det var helt fel av henne , tänk folk som inte har råd med med dyra snygga kläder & bara går runt i mjukiskläder? vad menar hon att dom är då ? fattiga? fula ? otillräckliga? usch, jag blir så förbannad.  & jag föredrar mjukiskläder mer än jeans tycker nästan bara att de är obehagligt. & det finns ju grymt snygga mjukisställ :) aja, var bara tvungen & skriva om det. hörs sen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanna janzon:

Håller med dig Bea. Jag bor typ i mina mjukiskläder, liksom vem fan orkar klä upp sig för skolan liksom? vem bryr sig? =) det e ju skönare o sova längre än o gå upp tidigt för att "göra sig fin" inför en helt vanlig skoldag.

2:a kommentar, skriven , av marielle:

sant ! jag älskar mina mjukisbyxor :)

Kommentera inlägget här :