Ellos

publicerat i Allmänt;


               image217

shit vad förvånad jag blev när jag kollade in på Ellos hemsida . ( www.ellos.se )
jag har alltid tyckt att dom inte har något speciellt eller inget som jag fastnat för men nu när jag kollade in så hittade jag jättemycket saker som jag funderar på att beställa måste prata lite med mamma först :)
cardigan på bilden var rätt snygg  ? men liknar den som jag köpte på H&M.

letar fortfarande efter dom " perfekta " stövlarna jag vet att jag har sett dom , men jag vet inte riktigt vart dom finns. jag får helt enkelt leta vidare tills jag hittar dom , så länge så får jag gå i mina vanliga skor . men nån dag ska jag tamme tusan hitta dom ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

scorette har jättefina stövlar!

Kommentera inlägget här :