fredag 15'

publicerat i Allmänt;

vad har hänt idag ? jani , inte mycket alls. vart i skolan på en lektion eftersom vi inte hade några andra , sen gick jag till syon (heter det så ?) & fråga hur det blir med min skola & jag måste tillbaka till skolan senast den 1 oktober nästa år så jag går bara nästa vecka & sedan slutar jag. känner att jag måste vila upp mig lite innan det är dags för bebis att komma ut :)  efter skolan så hämta mamma mig & jag följde med henne till jobbet där jag pluggade matte sen så kom älsk vid 12 & vid 1 så åkte mamma, älsk , jag & pappa till corner & åt mat . sen så blev det godislagret köpte lite godis tills ikväll & sen har vi vart & hälsat på älsk familj.
nu sitter jag här hemma hos mamma&pappa väntar på att min syster bella ska komma hem från london ikväll kl 11 ska hon vara hemma & då får vi se vad hon köpt :P haha!  nej men har faktiskt saknat henne också (a)

imorgon blir bebis exakt 38 veckor & jag går in i vecka 39 , tiden går snabbt & snart är du hos oss.
tog lite nya bilder på magen så ni får se hur STOOOR jag är eller jag känner mig väldigt stor .

     vår älskade bebis <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ally ( alex ):

verkligen asgullig mage bea. :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

du har så söt mage! :) kunde inte svara på ditt sms, men vi kan väl ses någon dag i veckan? :) (L)

3:e kommentar, skriven , av Thessa:

Jag är verkligen avundsjuk på din mage :) tihi, jag längtar till då jag också får bli mamma.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

självklart kan vi ses i veckan jonna , jag går inte i skolan nästa vecka bara på några lektioner så kan när som helst :)
& tack alla andra!

5:e kommentar, skriven , av Elin:

Gud va söt mage & stor! Såg dig i skolan idag, blir så avis, längtar efter att bli mammma! :)

6:e kommentar, skriven , av Fina:

JÄTTEsöt mage! :) Du har ju bara blivit stor om magen, det är jättefint =)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad fint det är när du är gravid men man ser ändå att du är smal i övrigt :) Så det är bara en bulle på magen liksom!

8:e kommentar, skriven , av anonym:

ursöt mage, jag hoppas verkligen att går bra med bebisen och att den är frisk och så. lycka till bea!

9:e kommentar, skriven , av amanda:

Har läst i dina tidigare inlägg att folk säger att din mage sitter högt upp , men det ser ju inte ut som det nu

10:e kommentar, skriven , av lantzen:

haha jag kan inte sluta titta på bilderna bea, kan inte fatta att du snart har bebis! & jag blir så avundsjuuuuuk, även om det kanske inte är lång tid kvar för mig ändå.. det sa förövrigt magnus igår när jag hade mina hemska värkar, att TÄNK om du får bebisen före Bea? ;)

11:e kommentar, skriven , av Anonym:

tack för alla söta kommentarer , söta ni är :)
jonna; du får verkligen klämma ihop så inte eran bebis kommer tidigare än våran de vore ju lite hemskt ;P haha! ja, jag är verkligen en tjockis nu (a)

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

guuuud så gullig mage du har! GRATTIS igen :D, kramar emmape på lunar :P

13:e kommentar, skriven , av Maja:

Måste vara jätteunik med min kommentar och bara hålla med alla andra om att du ser helt fantastisk ut, haha :) Ska bli helroligt att snart kanske få se bilder på söt bebis i bloggen istället (om du får tid att blogga? ;)) Can't wait! Har förslag på två namn; är helsåld på Berlin och Paris. Låter skitfult med svenskt uttal, men de är fina och ganska ovanliga. Namn man kommer ihåg liksom. Jag har en grej för huvudstäder, haha. Keep up the good blogging, jag gillar att du uppdaterar så ofta! Kramar! (jävlar vilket långt inlägg det blev :P)

14:e kommentar, skriven , av Caitlin:

ÅÅÅÅÅHHH, Bea, nu satt magen inte högt upp du, haha. Det ska bli så jäävla spännande=)

Kommentera inlägget här :