God eftermiddag

publicerat i Allmänt;
nu har jag precis gjort klart historian & engelskan känns skönt . nu är det bara 2 saker kvar men det får jag göra klart i veckan istället orkar verkligen inte göra det idag , tror inte ens jag har det hemma? 
ska försöka få mamma att åka med mig till ärla för att köpa lite godis så jag får övningsköra också , sen ska jag bara glo TV & moffa godis ikväll för idag är jag verkligen trött & irriterad på allt känns det som. 

imorgon måste jag prata med min klassföreståndare om hur jag ska göra med skolan om jag slutar om 2 veckor ungefär ifall jag kan komma tillbaka om ett år efter höslovet , det vore ju perfekt . ja , jag ska iaf höra med henne så får jag se hur det blir . sen ska jag prata med min samhälls lärare om hon kan fixa hem tenta istället för att jag gör prov för det är prov den 8/10 & jag vet inte riktigt om jag vågar vara i skolan då aja får se hur det blir med det också!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dalya:

vilket program går du på? vet du om det blir pojke eller flicka? lycka till!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

jag går omvårdnad på rinman. japps, jag vet vad det blir för något men de är en liten hemlighet som ni får se sen om ca ; 3 veckor :) tack så mycket!

Kommentera inlägget här :