Halsduk

publicerat i Allmänt;
till vintern så har jag bestämt mig för att köpa en Burberry halsduk iallafall & så har jag bestämt mig för den svarta Everest jackan på Stadium för 999;- helt lagom tycker jag nu eftersom vi ska bli en till i familjen måste man tänka på ekonomin & inte bara på sig själv . det lät väl vuxet utav mig ? haha ;D jag tror jag har fått det här med vinter & vinterkläder på hjärnan.




image166

ikväll så är det dags för idol & desperate housewives , jag älskar dom programmen ;D
& jag har verkligen inte bestämt mig om jag ska klippa page eller ej ? läs inlägget nedanför & lämna gärna en kommentar . Thank you :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av riibecca:

haha.. att förbereda sig inför vintern jag har också en Everest, en röd får räcka om man ska kunna göra annat också.. blir inte mycket kvar vid köp av en Fjällräven som jag tänkte.. :) Det sa du bäst själv!
ha det så bra!

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Åh, kostar den "bara" 999 kronor? :) Kanon ju, låter riktigt fint med halsduken till!

3:e kommentar, skriven , av e:

hehe, otroligt ekonomiskt att köpa en halsduk för 2 lax, verkligen..

Kommentera inlägget här :