info

publicerat i Allmänt;
nu har jag kollat runt lite på internet & sedan har jag pluggat för fullt så det känns som jag är klar med NÄSTAN allt. snart ska jag gå & ta bort sminket & göra mig iordning inför kvällen sen är det dags för idol & house idag riktigt bra dag faktiskt.   imorgon är det studiebesök på strigeln de ska prata om demens sjukdom så det är ju jättebra & få information om det så att jag blir klar med min Alzheimers uppsats.  sen ska jag också få ta bort den här tandställningen så dom ska sätta på en tråd bakom tänderna istället för framför , skönt att slippa den :)
har liksom haft tandställning sen jag gick i 6:an & då kan ni väl gissa hur många år jag haft det ? 4.½ sjukt länge!

lilla älskade bebis v 37+3 dagar <3
kom ut snart så vi får träffa dig , vi saknar dig & längtar som tusan efter dig. jag sitter typ bara & väntar på att jag ska få värkar eller att vattnet ska gå så vi kan åka upp till förlossningen . jag önskar att det hände NU just NU!
men det känns verkligen som jag kommer gå över tiden eftersom min mage sitter så högt upp enligt många & magen brukar sjunka innan men det har den inte gjort :(  men men , du kommer när du kommer & vi ser fram emot det. 

nu ska jag gå & jag skriver nog inge mer inlägg idag , ingen kommenterar längre :P haha ! nej god natt med er.

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Jag längtar också hur mkt som helst efter eran lilla bebis! :D Folk säger att min mage har sjunkit, det hoppas jag verkligen inte! Men tänk, snart har du ju verkligen liten utnaför magen istlt ! :) <3

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

ja & jag längtar verkligen :) du måste ju komma & hälsa på.

3:e kommentar, skriven , av hällbom:

ååh va kuul de är att följa din blogg :D erat barn kommer bli super duper gulligt :D

4:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Hahahaha, jaa, nu får den lilla bebben ta och komma ut Bea, så jag, malin och sandra slipper känna på den genom magen, vi vill se den på riktigt NU! haha, + att ja vill ge presenten du vet?haahahaha

5:e kommentar, skriven , av bea:

hällbom ; kul att du gillar bloggen & tack så mycket :)
Caitlin ; haha, ja jag ska försöka få ut h*n snart så du får ge presenten haha ;D det blir skitbra!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

ååh det är jätte skönt att ta bort tandställningen :D, älskar att läsa din blogg :D, kram Emmape på lunar

Kommentera inlägget här :