jag blir galen

publicerat i Allmänt;
jag blir helt jäkla galen på alla idioter i skolan idag fick jag höra ; är du med barn ? har den nån pappa ? typiskt såna där idioter som ska lägga sig andras liv . varför inte ta hand om sitt eget & börja bry sig om att mogna till lite? för jag kan inte påstå att det är moget att kommentera andras liv när dom inte har nån aning om det & hur jag lever. idag så ska vi åka hem till tobbe & äta kina mat tror jag han sa. sen så ska vi kolla på nya beck, vi har inte bestämt oss om vi ska sova i lägenheten eller där vi får väl se helt enkelt :) men jag kan ju inte påstå att jag mår värsta jätte bra , ont i halsen , hängig i kroppen & blåsa i munnen kan ju inte bli värre? :O typiskt !

idag så åt jag , sandra & tobbe på max sen åkte vi till godislagret & köpte lite godis. sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha sista lektionen historia. ja, det är väl de som har hänt idag. kanske skriver mer ikväll bror på hur jag mår & så.  hoppas ni får en mysig fredag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caitlin:

Bea, ta inte åt dig av vad dom där små snor valparna säger, haha, utan prova göra det som ja sa, så ska du få se vad dom skulle känna sig knäckta, haha.Du kommer bli en toppen mamma, dom är bara idioter utan liv som inte har nått bättre för sig(Idioter) som du skrev, haha. Ta hand om dig och lillen=), Herregud, det är inte långt kvar nu, lycka till=) Caitlin!

2:a kommentar, skriven , av Bea =):

yes, thank you caitlin =)

3:e kommentar, skriven , av Jonna:

Gaaaaah vad arg jag blir! slå dom på käften eller nåt!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

haha man kan nog må sämre än det där ;)

Kommentera inlägget här :