kväller

publicerat i Allmänt;

sitter nu & tittar på idol & jag undrar verkligen vad vissa människor gör där ? jag sitter & asgravar åt vissa ;D detta program är verkligen underhållande.
ska snart hoppa in i duschen & ta bort medlet ifrån håret jag gör slingor & sitter med öppet fönster så jag slipper dra i mig denna otäcka luft även fast det inte är farligt ( har frågat min barnmorska ) så är det endå otäckt att dra in luften. men men, efter jag duschat så ska jag lägga mig i soffan & kolla på " so you think you can dance " om jag håller mig vaken :P börjar ju inte förän kl 10 imorgon så får ju lite sovmorgon men inte så mycket eftersom vi är hemma hos mamma&pappa, ja jag är en mammagris & har alltid hemlängtan när jag sitter i lägenheten det kan jag erkänna för det är faktiskt lite ensamt att sitta där även om tobbe är hemma så vill man endå hem & träffa familjen , jag är nog lite familjegris :$ jag erkänner ;D haha! nej , nu ska jag kila vi hörs imorgon.

god natt , sov gott.  <3

Kommentera inlägget här :