kvällstid.

publicerat i Allmänt;

har precis kollat klart på idol tycker inte att det var sådär jättebra faktiskt men min idol där är Marie hon sjunger så jäkla fint , jag älskar henne röst!
vem tycker ni är bäst & ska vinna idol ?

snart ska jag gå & lägga mig är verkligen jättetrött , har inte fått så mycket gjort idag på "pluggfronten" orkar verkligen inte göra det idag & jag får säga att jag lämnar in det på måndag istället det är väl inte hela världen. i helgen så blir det plugghelg iaf
 1/10 inlämning av omvårdad uppgiften
2/10 spela upp teatern på svenskan
3/10 inlämning av demensuppsatsen
4/10 buffert dag , göra historia
5/10 Rom ska vara klart på historian.
?/? samhällskunskaps uppsats -hemtenta-
?/? svenska uppsats om antiken -hemtenta-
känns som jag har litemycket & göra eller vad tycker ni ? skönt att det snart är över & jag får vara ledig med våran bebis istället , snälla kom ut snart !  nej jag måste sova nu , läs & kommentera gärna. god natt på er alla underbara blogg läsare, tycker om er.

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

gud vad fina kläder ni hade köpt! (: blir no jätte fint! (: stackare som har så mkt att göra, men du klarar de säkert! (: den som ska vinna idol är antingen Sam, Daniel eller marie tycker iaf jag (; ha det fint! (:

2:a kommentar, skriven , av amanda:

Evelina och marie är bäst tkr jag , älskar deras röster =)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Älskar Marie de är inget snack hon vinner idol! :P

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

daniel & amanda, mmm dom är så bra! :D

5:e kommentar, skriven , av jennifer:

marie sjunger superfint, men jag har fastnat rejält för amanda. hon är så jävla cool, och har speciell röst. söt du blev föresten i det kortare håret =) är väl snart dags för bebben att komma?

6:e kommentar, skriven , av Melinda:

Marie är helt klart min favorit ! Sjunger som en gudinna <3

7:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Beeeeeea! Jag får ångest när du skriver om allt vi har, haha, näh, men nu får bebben faktist ta o komma ut! haha, man e ju så nyfiken så man spricker=)

8:e kommentar, skriven , av sandra:

marie är helt klart bäst!

9:e kommentar, skriven , av Lärarinnan:

Tack för den listan så man kan ha koll på Caitlin ;)
Lycka till med allt! /C's mor

Kommentera inlägget här :