lördag 21'

publicerat i Allmänt;

37 veckor exakt & 3 veckor kvar till beräknad BF & jag går in i vecka 38 , gud vad tiden går snabbt . tänk att det kan hända när som helst liksom :) <3

inatt så hade jag väldigt svårt & sova visste inte hur jag skulle ligga riktigt förut så kunde jag ligga på sidan men nu börjar jag få så ont att jag bara kan ligga på rygg & de är de värsta jag vet kan verkligen inte sova då. men jag fick lite sömn iaf & de blev inte så många toalett besök i natt , tack&lov :)
idag så ska jag klippa mig iaf & så måste jag plugga lite känns som jag har lite mycket & göra.

imorgon så åker min syster till London åh jag vill också men hon lova mig att hon skulle köpa något fint till mig så jag ser framemot att hon ska komma hem sen :P haha!  nej , nu ska jag kila . jag skriver väl mer senare idag . hoppas ni får en trevlig lördag !

Kommentera inlägget här :