lördag 28'

publicerat i Allmänt;
idag vakna jag kl 10 ungefär gick upp ringde mamma ( med den rösten jag hade kvar ) gick sen & la mig i sängen igen & myste med älsk. nu sitter vi båda & kollar på tv ska snart börja plocka undan lite här ser inte så roligt ut sen så ska vi åka hem till mig eller till mamma & pappa ska bara ta det lugnt tror jag men jag mår iaf bättre idag än igår men idag vakna jag med ingen röst alls. :) nej, nu ska jag hoppa in i duschen & fräscha till mig lite får skriva mer här senare under dagen eller ikväll. men jag måste bara berätta att jag drömde om jonna , magnus mig & tobbe i natt att vi åkte bil till henne i ärla  & skulle grilla & ha det mysigt , sen så kommer jag inte ihåg nå mer men jag vakna av att jag låg & skratta så jag antar att de var en rolig dröm :P hahaha!

idag bebis exakt 36 veckor & exakt 4 veckor kvar till BF . & jag går in i vecka 37 imorgon ;D <3

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

hahaha, låter ju som en härlig dröm! :D

2:a kommentar, skriven , av Bea =):

haha, ja den var rolig :D

Kommentera inlägget här :