måndag 26'

publicerat i Allmänt;
tänk att det bara är 26 dagar kvar till BF? gud vad tiden går snabbt den sista tiden.  & tobbe börjar nog få lite nerver för varje natt vaknar jag av att han frågar hur bebis mår & om h*n har sparkat. han drömmer så konstiga drömmar nu för tiden säger han för igår natt så drömde han att jag födde hemma & inte ville åka upp till förlossningen så han gick hjälpa mig :P haha! stackarn . <3

vi vill så gärna att du lilla bebis ska komma ut till oss nu , vi verkligen längtar & ser fram emot att få visa dig världen & att få ta hand om dig. tänk att man kan längta så sjukt mycket efter en som man aldrig någonsin har träffat? & vi är klara med allt , så det är bara du som fattas.vaggan står bäddad & klar , väntar på att få något innehåll. :)
du är nu 36 veckor & 2 dagar inte speciellt långt kvar & alla säger att det kan hända när som helst men det känns ändå som jag kommer att gå över tiden eller att den kommer några dagar innan BF bara.   vi älskar dig <3

Tobbe tänk att vi snart ska få någon som bara är VÅRAT EGET, det finaste som finns .
jag älskar dig älskling. <3

Kommentera inlägget här :