måndag kväll

publicerat i Allmänt;
     image158         image159
 
har precis ätit lite kladdkaka med vaniljsås , underbart gott :) 
& så har jag precis lagt in låtar på ipoden så jag kan lyssna på musik när jag vill & vart jag vill ;D

ska snart gå & lägga mig för imorgon är det dags för skolan igen & då fyller Caitlin år också så måste komma ihåg & säga grattis till henne ( jag & mitt minne ) ja, vi får väl helt enkelt se hur det går.

ja , som sagt om det är någon som funderar på att sälja sin Boomerang vinterjacka (helst svart) för ett hyffsat pris så kontakta gärna mig :) [email protected]   har kollat runt lite på internet & så också men jag känner att det känns fel & köpa därifrån man har ju ingen aning om vad det är för folk som försöker sälja sina jackor & om dom är i ett fräscht skick liksom.  aja , nu ska jag inte prata mer om det & om det inte är någon som hör av sig snart så ska jag köpa en Everest från Stadium som jag såg häromdagen när jag var på tuna park blir säkert precis lika bra den ;D

nu så säger jag god natt till er alla där ute ska gå & lägga mig nu är väldigt trött idag , lille bebis har vart i fullrulle så är nästan helt öm i magen haha så söt .
/ all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tobias:

Galet gott med kladdkaka :)

2:a kommentar, skriven , av riibeccas:

Kom in i på din blogg lite tidigare idag, kul att läsa din blogg har läst från början,haha fastande såklart! :) ´Har flera kompisar som är ungamammor också, Hoppas allting går bra sista tiden. Lycka till med allt!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

tobias ; ja, det var verkligen galet gott ;D & riibeccas ; vad roligt att du hittat hit & jag hoppas du fortsätter läsa :)

Kommentera inlägget här :