måndag

publicerat i Allmänt;
ännu en ny vecka gud vad tiden går snabbt. ja, jag skulle sluta 16.30 idag för att jag har sång men jag orkade verkligen inte gå på den idag heller. så jag & malin ska gå till Gunnar imorgon & ta bort det för vi vill verkligen inte ha det & verkligen inte sluta så sent :P  & jag måste bara säga att jag ÄLSKAR caitlin haha hon är så grymt jävla rolig ni förstår inte . jag viker mig dubbelt när jag skrattar alltså, haha ;)  nu sitter jag hemma & tobbe är också hemma vi funderar på om vi ska åka till tuna park eller inte , jag vill dit men jag vet inte vad jag ska göra där?:/  haha knäpp! men jag vill ha nått nytt & ta på mig fast jag vet inte vad , inga nya mamma kläder för det är så himlans tråkigt & köpa & det finns inget som jag tycker är snyggt heller. aja  , jag får väl helt enkelt gå & kolla . sen ska jag ringa mamma också & fråga hur de gick hos läkarn ( hon har stukat fingret  , hehe ) stackars mamma.  nej , nu måste jag kila för tobbe ska tydligen ha datorn & fixa något med bilen , suck ;/ aja , jag skriver mer sen !

bebis v.34 + 2 dagar <3

kramar / bea (v)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

bea, ska vi ses snart :)?

2:a kommentar, skriven , av Bea =):

du sandra det tycker jag låter som en toppen idé :)

3:e kommentar, skriven , av Lärarinnan:

Hej! Det här är Caitlins mamma...Caitlin visade mig din blogg. Hihi... roligt att du tycker hon är så skojig ;-) Det har hon alltid varit ända sen hon var liten bebis :-)
Lycka till med din bebis!

4:e kommentar, skriven , av Bea =):

Ja, det kan jag förstå hehe :) vad roligt att du också hittat hit . tack så jättemycket & det ska bli så mysigt :)

Kommentera inlägget här :