måndagkväll

publicerat i Allmänt;

kom hem runt 2 idag & då var älsk redan hemma & vi var båda jätte rastlösa & visste inte vad vi skulle göra , men tillslut så åkte vi till mammas & pappas jobb där vi satt & prata lite med dom & så var sigge där :) sen åkte jag, mamma & tobbe till babyproffsen där jag lämna tillbaka mössan & köpte uppblåstbar skötbordsskydd eftersom de är så hårt skötbord & så köpte vi frottéfilt som vi ska ha i vagnen ifall bebis skulle få för sig & bajsa riktigt ordentligen så är de bra som skydd :P  efter det blev det en runda på tuna park . jaa, jag vet jag är alltid där ;D men där köpte jag iallafall ett 3 par byxor & 2 bodyn till bebis & nu får det tamme fan vara nog med kläder får inte plats mer ;D jag har sagt åt tobbe att säga till mig & så har jag sagt till mamma att inte heller köpa någe mer kläder åt bebis.

idag så var det tobbes dag att laga mat & diska men vem var det som fick göra det ? jo , jag . det blev makaroner & falukorv inget avancerat & tar inte alls lång tid. skitbra ;D sen så diska jag ju såklart efter också för tobbe gnällde ju för fullt av att han hade så ont i huvudet så då lät jag honom bara vara.

folk vill att jag ska sätta in en ny bild på magen & det ska jag göra , men det funkar inte att ladda upp bilder på vår dator så det får bli till helgen när jag ska hem till mamma&pappa. :)

nu måste jag kila för mean girls börjar nu , haha ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

åååh, våra karlar är likadana .. :b

2:a kommentar, skriven , av Bea =):

haha, ja! ;P

Kommentera inlägget här :