onsdag 24'

publicerat i Allmänt;
klippte ju mig igår & blev skit nöjd , tror jag ska kapa av lite till faktiskt ;)

nu har jag precis kommit hem ifrån tuna park vart där med mamma & tobbe, köpte Everest jackan & ett par stickade svarta strumpbyxor.
vart i skolan idag hela dagen vart skit jobbigt, haft ont i hela kroppen , ryggen & magen ALLT . nu känns det verkligen att det börjar närma sig med stormsteg. vill ju inte sluta gå i skolan heller för det är så roligt & vara där med alla vänner & lärare är så söta, idag så fick jag en kommentar av min lärare ; du är så söt med din mage Bea , man blir så glad när man ser dig . tror ni inte man blir glad när man hör något sånt ? johoni :)

imorgon är det dags för barnmorskan kl 8.00 suck ! skulle haft sovmorgon till kl 10.00 om inte tobbe sagt den tidiga tiden , typiskt! 
ikväll så ska jag bara ta de lugnt ta varm dusch , titta på idol med en kopp te i handen & så bara ta det lugnt & vila upp mig lite.  men jag skriver nog mer sen. :)

Kommentera inlägget här :