onsdag 31'

publicerat i Allmänt;
sitter hemma i lägenheten har försökt att komma in på internet i över 2 timmar , den här datorn är inte rolig alltså. och inatt så sov vi hos mamma&pappa i ärla , tittade på idol & sedan somna jag ungefär , men skulle försöka skriva igår men kom inte in på bloggen det är därför jag inte har uppdaterat men nu är jag tillbaka :) vart i skolan idag till kl 1 ungefär sen har jag tvättat , plockat undan & ätit lite här hemma & nu väntar jag på att min mamma ska ringa mig för vi ska ta en tur till tuna park IGEN, jag vet haha! men den här gången ska jag hålla händerna borta från alla bebis kläder & försöka hitta en tröja till mig själv istället :) sen så ska jag nog ut till mamma&pappa igen ikväll & sova där för jag behöver en dator med skrivare till mitt arbete iskolan , vet inte om tobbe följer med eller stannar kvar här får väl se.

idag i skolan så hade vi föreläsning om demenssjukdomar & de var väldigt roligt att lyssna på faktiskt men efter ungefär 2 timmar så blev det för mycket & jag trodde jag skulle somna där ett tag men lyckades hålla mig vaken :P imorgon så börjar jag kl 10 & slutar halv 12 , sen är det dags för sista gången på föräldrarkursen & jag har ingen aning om vad vi ska prata om den här gången faktiskt vi får väl se. sen så ska jag försöka få mamma att slinga håret på mig ikväll om hon orkar & har lust, känner att jag skulle vilja ha lite mer ljusa toner i håret får väl se.  jag skriver mer senare ikväll när jag är hemma i ärla hos mamma&pappa.

bebis. v35+4 dagar <3
kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :