Onsdag kväll

publicerat i Allmänt;
image175

jag ska göra som den här söta bebisen , gå & sova .

har precis kollat klart på idol & nu sitter jag här som vanligt.
trodde jag skulle klippa av håret lite till idag men mamma hade ingen lust med det så jag får väl kanske göra det imorgon om vi hinner ? det är ju hoppträning också.  annars får jag ta det någon dag i helgen.
jahapp, imorgon ska man upp med tuppen då för att hinna göra sig klar & vara inne i stan kl 8. & jag känner att jag inte alls har någon större lust att gå upp så tidigt har så jäkla ont :/ usch vad jag gnäller ? eller jag har ju inte haft ont nånstans tills nu så ska nog egentligen inte klaga.

måste bara säga att det är så kul att se så många tycka om att läsa bloggen & följer den
sen alla söta kommentarer , ni ska veta att jag blir glad :)
nu ska jag gå & lägga mig om jag kan sova med min onda rygg  .

all my love / b

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

gud va mysit det måste kännas att det inte är så lång tid kvar! (: har sett dig några gånger i skolan, måste bara säga att du är såå söt med din mage!! (: ha det fint! (:

2:a kommentar, skriven , av Bea =):

Nej, inte alls lång tid kvar bara 3 veckor :O . hehe, vad gullig du är . tack så mycket :)

Kommentera inlägget här :