ont ont ont

publicerat i Allmänt;
just nu mår jag verkligen piss . ont i ryggen som fan & det känns som jag har hur mycket som helst att göra & jag hinner inte med något alls? jag är så jäkla trött på skolan så det finns inte , men jag vill endå inte stanna hemma & sitta & glo på TV eller framför datorn så jag får nästan skylla mig själv.
TRÖTT ja trött är jag också kan inte sova om nätterna kan varken ligga på sidorna eller på magen så jag får ligga helt raklång på rygg & hur skönt är det ? jag kan verkligen inte sova så & snart får jag väl stå upp & sova också , haha det skulle se ut . ne nu ska jag inte sitta & klaga utan hoppa i duschen istället sen försöka sova. hoppas ni haft en bra & smärtfri dag , för det har inte jag !

god natt
all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

kan inte heller sova, varken på rygg, sidan & mage ska vi inte prata om. längtar tills magen är borta & bebis ute & jag kan sova på mage :D

2:a kommentar, skriven , av Hannah:

Vågar du inte sova på mage eller är det inge skönt?
Jag sov på mage ända tills min son föddes ;)
Det va enda sättet JAG kunde sova på :P

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nej, jag kan inte sova på mage heller för det har jag aldrig kunnat göra ;P

Kommentera inlägget här :