RSB - Rock star baby

publicerat i Allmänt;
                      image148


Fräck design från självaste Bon Jovi. Alla Rock Star Baby produkter är producerade av Novatex, en av Europas ledande tillverkare av babyprodukter och uppfyller samtliga Europeiska standarder.

det är inte bara lundmyrs saker jag tycker om utan sakerna som John Bon Jovi designat , som napparna & flaskorna tycker dom är grymt snygga. kollade lite på dom när jag var på babyproffsen idag & det blev inget jag inhandlade men jag kommer förmodligen att göra det så småning om. & i det här mönstret & färgen tänkte jag då inhandla.

    

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av marielle:

hans design är grymt snygga, inhandlade en nappflaska,napp och hak klapp med en döskalle på igår.. skit häftiga =)

2:a kommentar, skriven , av Bea!:):

ja, dom är verkligen grymt snygga :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

ja, dom är verkligen grymt snygga :)

Kommentera inlägget här :