söndag 20'

publicerat i Allmänt;

vakna kl 10 idag & direkt så satt jag på filmen " om en pojke " för jag skriva om den på engelskan & har inte riktigt fattat vad den handlar om så jag & älsk låg & kollade på den. vid kl 11 så kom mina små kusiner hit alvin & kasper & dom är fortfarande här deras mamma har ridit på isabell :) nu har vi precis fikat & jag ska börja skriva lite smått på filmen & sedan göra historia , samhäll & social omsorg måste bli klar med det . det ska vara klart nästa vecka + prov känns lite segt faktiskt. :/
nu har bella åkt till London & är framme också vad kul för henne blir lite smått avundsjuk! :P

idag är bebis v 37+1 dag helt underbart & snart är det dags! <3
fast jag är nästan säker på att jag kommer gå över tiden & det har många sagt till mig också att jag ska tänka att jag kommer göra de för att det är många som gör det när de gäller första barnet. + att det var någon som sa att jag hade min mage så högt upp också  ,så om det vore snart så skulle den ha vart längre ner men man vet aldrig när det händer & för mig spelar de ingen roll bara h*n kommer ut & är frisk .  :)

Kommentera inlägget här :