söndag 34'

publicerat i Allmänt;

vaken & duschad sitter jag här framför datorn :) idag vet jag inte riktigt vad som händer ska försöka få med mig mamma , pappa & tobbe till tuna park eller stan. jag vill iallafall dit & inhandla de sista grejerna till bebis & sen får det vara nog med kläder för nu börjar de verkligen bli för mycket & h*n kommer säkert att växa ur dom lika snabbt igen & så får man köpa lite efterhand om det är något som fattas.  sen vill jag till babyproffsen & byta mössan från Lundmyr som det står älskling på , tänkte byta den till en sötnos eller busunge för tobbes mamma har köpt en likadan så tänkte ändra texten bara.   aja, jag skriver mer ikväll eller senare under dagen när jag vet exakt hur den ska se ut ;)

v35+1 dag , åh ungeför en månad kvar <3
och jag är väldigt glad över att jag mått så bra som jag gjort :)

kramar / bea (v)

Kommentera inlägget här :