Tips ?

publicerat i Allmänt;
är det någon som förstår sig på hur man ändrar sin blogg snyggt ? om jag kan få lite tips vore jag lycklig . [email protected]  det gäller min hotmail , inge msn!
är det någon som vet hur man får bilden på mig ( till vänster ) att bli större ? jag har försökt & försökt men fattar nada snälla hjälp mig!

nu ger jag mig med allt skrivande idag & kommer tillbaka imorgon .
ska gå & lägga mig nu är jättetrött & ska väl upp rätt skapligt imorgon så man inte sover bort hela dagen. :)

all my love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av riibeccas:

hihi, då får du hjälpa mig sen, det är typ det enda jag inte får till :S allt annat bakgrund & text färger men det har jag inte orkat ta tag i när skolan börjat..
Trevlig helg!

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Det behöver jag också hjälp med! Fattar nada typ :/ vill ha annan bakgrund och text på mitt namn..

Kommentera inlägget här :