tuna park

publicerat i Allmänt;

sitter hemma hos tobbes familj nu ska äta kvällsmat här. vart på tuna park idag en snabbis med mamma bella & tobbe .jag köpte väl inget speciellt eller mamma köpte 2 tunikor på Gina Tricot en svart & en lila :) träffade jonna där en snabbis också . kul & se dig stumpan!
bella köpte lite saker som hon ska ha med sig till London imorgon hon åker kl halv 5 på morgonen så jag ska hem sen ikväll & säga hejdå.  nu sitter jag bara här framför datorn har inget speciellt för mig alls men jag kollar runt lite på barnvagnar fast vi redan har en så är jag sugen på en ny eller en till kanske :P eftersom jag vet "färgen" på bebis så är det kul & köpa en med den färgen på vagnen. var ju rea på barnenshus & på babyproffsen såg jag så kanske ska åka & kolla imorgon.

mår väl inge vidare idag heller ont i ryggen & insidan av låren som jag haft länge nu men nu börjar det bli värre. :/ usch , jag orkar inte ha så ont så nu får du lilla bebis se till att du är på väg .
 nej nu ska jag kila  !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

super att se dig med ! vi får ses snart ! :)

Kommentera inlägget här :