Tuna Park

publicerat i Allmänt;
haha, japps vi kom äntligen iväg till tuna park efter några disskutioner. där köpte jag ett par mönstrade gråa strumpbyxor som jag tänkte skulle vara fint nu till hösten & sen köpte jag ett läppglans med rosa röd färg från Maybelline :)  sen när vi skulle hem så kollade vi på klockan & upptäckte att hon redan var 19.10 & ingen av oss hade någon större lust att ställa sig & laga mat så på vägen hem stannade vi på corner tog en hamburgare & när vi satt där & åt så såg jag världens sötaste lilla bebis & den kolla på mig med sina stora bruna ögon, jag trodde jag skulle smälta ett tag. & så sa tobbe " ja om ca 1 månad så har vi ocskå en sån där sötsak " & jag kände bara att de pirrade till i hela kroppen & kände hur förbannat mycket jag saknar vår lilla krabat som jag börja känner sparkar runt i magen , åh saknar dig ! aja , har precis kommit hem stannade & köpte bröd också på vägen hem , sen så har jag tvättat & så diskat & så hamnade jag här ska snart duscha & sedan måste jag plugga på engelska som jag har tills imorgon men det är bara några glosor så det går nog rätt snabbt.


kommer tillbaka senare, ta hand om er allihopa !  :)

Kommentera inlägget här :