Tuna park

publicerat i Allmänt;

ja idag blev det tuna park en snabbis & där köpte jag en amningsbh sen åkte vi direkt till lägenheten & runt halv 7 så kom hon & hämtade kattsakerna sedan åkte vi direkt hem hit & nu ska jag snart tralla upp till stallet för snart kommer Lisa & ska hoppa våran häst eftersom inte jag får det.  sedan måste jag plugga verkligen jättemycket! det ska vara klart tills imorgon & det känns inte som jag gjort hälften ens. sen är det ju idol kl 20 ocskå , hur fan ska jag hinna? just det har packat bb-väskan nu så nu får du komma när du vill lilla bebis, jag är beredd :)

tog kort på sakerna som älsk köpte på stan. det är barbapapa :)

   

 köpte den amningsBH från HM för 129:-  & den var riktigt skön att ha på sig .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

åååh vad söta kläder :),åå gud vad du måste längta!! :D men snart är det dags =D önskar dig all lycka :) kram emmape på lunar :D

2:a kommentar, skriven , av jonna:

gud vilka söta kläder ! :D

Kommentera inlägget här :