äventyr & resa.

publicerat i Allmänt;
jag är hemma nu & jag säger bara " Vilket jäkla äventyr " haha ! Vi åkte ju åt helt jäkla fel håll eftersom vägen var avstängd så vi fick stanna på en pizzeria & fråga efter vägen. Han sa Ojoj det ligger på andra sidan av stan leta efter ett skylt som heter Hälla. , jaha sa jag ! Så vi åkte iväg igen men hittade fan ingen skylt där det stod det men som tur är så ringde Jonna Magnus så äntligen kom vi fram ;D Där köpte jag min byrå IN TILL SOVRUMMET och lite annat smått & gått.. Efter ikea så åkte vi till mcdonalds & åt mumsigt värre . Sedan bär det av hemåt & nu kom vi iaf rätt :P Ja dagen har vart mycket äventyrsfull & trevlig :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna, jolines mamma :):

hahaha ja jävlar ;D men kul va det ;)

Kommentera inlägget här :