Finaste av alla. <3 & hej då !

publicerat i Allmänt;
  image1409

image1410

image1411

Här har ni lite att kolla på under tiden vi är i Spanien. Jag hoppas att ni tittar in lite då & då här på bloggen , vet dock inte om jag kommer ha någon tillgång till dator men jag lovar att uppdatera så fort jag kommer hem igen. Kameran följer med från första början av resan på flygplanet & allt ;D  . Vet dock inte om jag kommer ta några bilder där eftersom jag är livrädd så kommer jag väl sitta på helspänn. Men vi ska njuta jag lovar :) Hoppas ni har det jättejättebra här hemma så hörs vi igen när jag kommer hem ( på fredag nästa vecka ) .  Åker ju imorgon men jag tror inte att jag kommer hinna blogga något för det är så mycket som ska fixas .
HEJ DÅ SVERIGE!

puss&kram , all my love <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sanna:

Ha en fortsatt bra Valborg :)

2:a kommentar, skriven , av maaalin..:

TAck :) desamma! & hoppas redan går bra till Spanien! :) Lycka till & ha en trevlig semester. kramis!

3:e kommentar, skriven , av maaalin..:

ska stå resan :D istället för "redan"

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en jätte jätte skön vecka i spanien :D vilken tid åker ni? :)

5:e kommentar, skriven , av sofia:

bra blogg! mvh sofia

6:e kommentar, skriven , av Buy Cheap thomas sabo:

In line with previous authors, Jean Senebier, Geneva, performed new experiments to establish the need of light to produce the assimilation of carbon dioxide and oxygen evolution. It also establishes that, even in light conditions, if CO2 is not supplied, no oxygen evolution is recorded. J. However Senebier believed, contrary to the theories developed and confirmed later that the source of carbon dioxide to the plant came from water and air.

Kommentera inlägget här :