Fredag 4/4

publicerat i Allmänt;
Jag sitter på min mammas jobb & har vart här sen kl 9 imorse & Wiggo somna kl 9.30 så han ligger utanför i vagnen & sover fortfarande. Snart så är det lunch sen så skulle min mormor komma & gå ut & gå med Wiggo så jag kan duscha inför ikväll :) Ikväll så ska vi på förfest hos någon tjej som martina kände & sen så ska vi ut på Lotus , jag ser fram emot det.  Saknat martina massor ! <3
Kommer nog inte skriva något mer idag .

Hejdå, hoppas ni får en trevligkväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bella:

fusk :P

2:a kommentar, skriven , av Lisa H:

hoppas vi träffas ikväll då =)

3:e kommentar, skriven , av amanda:

när var det du & din mamma skulle tatuera er ? =)

4:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a Luddes mamma:

Hoppas du får det skitkul ikväll gumman, men det tvivlar jag inte på! ;D

5:e kommentar, skriven , av Johanna, jolines mamma :):

åh, hoppas att du får det kul :) jag längtar tills jag blir 18 och kan gå ut ;D fan va kul !

Kommentera inlägget här :