God morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag är vaken & har vart det sen kl 7 i morse då min lilla plutt låg & pratade i sin säng . Men nu har han somnat om du ligger ute i sin vagn & sover , mysigt ! Jag har hunnit fixa mig & ta på mig kläder så slipper jag tänka på det för idag så ska vi in till stan igen & träffa min kusin Elin :) Och så ska jag försöka hinna plocka ihop lite mer skor & kläder som jag ska ha med mig till Spanien sen så måste jag hitta en resväska också hade jag tänkt , helst en rosa.  Får se vart man kan hitta det någonstans vill inte ha någon dyr jäkel.

Dagens outfit blir precis samma som igår för jag orkar inte skita ner ännu mer kläder eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska ha med mig . Ni som missade bilden igår får se den här & nu ! hehe.


image1404

Kommentera inlägget här :