Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

åh, fan vad fint! locktång?

2:a kommentar, skriven , av lisa:

men gud så fint! :)
ha en trevlig kväll! :)

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

Vad coolt det blev! Så kanske du borde ha varje dag...:)

4:e kommentar, skriven , av Ewie:

fint :D

5:e kommentar, skriven , av johanna:

Superfint! Ha en bra kväll och titta gärna in på min blogg.

6:e kommentar, skriven , av lotta:

Söt liten filur du har!

Går det bra att va själv med bäsen?
Jag är ganska mycket själv med min son (5 mån) så när pappan kommer hem så känns det så skönt att tex få ta sig ett bad ifred.

ha det fint!

7:e kommentar, skriven , av Ida:

jättefint! önskar att jag kunde ha så, men mitt hår är inte tillräckligt långt för det.

8:e kommentar, skriven , av Melinda:

Fint :) hur har du satt i ditt löshår ?

9:e kommentar, skriven , av Caitlin:

Guuud så fin bild Bea=)

10:e kommentar, skriven , av Lina:

fan va sööt du e;)

Kommentera inlägget här :