Hejhopp!

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag på mammas & pappas jobb igen. Vi har vart & ätit corner & sedan har jag fått övningskört lite , vi hämtade upp wiggo också han var ju hemma hos tobbe. Så nu ligger han i sin vagn & sover vad bra! :) Idag så ska jag väl inte göra så mycket jag tycker det känns som att jag måste börja träna mer på att köra det är ju snart dags! Och ikväll så ska jag väl bara ta de lugnt för varken mamma eller pappa kommer ju att vilja köra med mig en fredagskväll när de jobbat hela veckan. Aja, men nu så ska jag kolla till min plutt fast han nyss somnade men jag måste se honom han är så underbar <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emilie:

Tack så mycket :) Du med! & din son såklart :D

2:a kommentar, skriven , av jenny:

hej bea, hur länge har du övningskört? alltså, hur länge har du kört intensivt?håller på med mitt körkort men känns helt hopplöst att lyckas innan sommaren som va mitt mål..

Kommentera inlägget här :