Hemma nu!

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma har ju vart inne i stan på banken & lite runt på stan. Imorgon så tror jag att Wiggo är med i kuriren med min kompis Emelie det var "dagens fråga " och Emelie ville inte ställa upp men jag tvinga henne & sa att hon får ha med Wiggo på bilden , hihi ;D så imorgon tror jag att han & hon är med . :P

Idag när jag kom hem så gick jag direkt upp till stallet så har ridit & det gick väl sådär , blåser så mycket ute . Men Isabell var framåt men lite bråkig ibland . Nu så försöker jag få Wiggo att somna sen så ska jag fråga ifall min mamma kan klippa mig & färga mina ögonbryn också det beror på tiden.

Många har frågat mig nu ang Jonnas blogg varför man inte kommer in på den & jag vet faktiskt inte , har inte pratat med henne idag men jag kanske ringer senare. Men jag vet inte om det har hänt något så hon kanske vill vara i fred? ingen aning. Annars så ringer jag imorgon , men jag hoppas att det inte är något allvarligt. Nej fan jag måste ringa henne idag !!!

hejsvejs!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas hon inte tar bort sin sida läser den varje dag=) din med

2:a kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

nää, inget allvarligt. bara allmänt trött på.. allt. Eller ja.. på M, som inte skärper till sig, och på idioter som tror att dom kan skriva vad som helst. Fick svar från kommunfasigheter idag också, ingen lägenhet till mig & Ludde :( Äsch, allt är upp&ner just nu. Hoppas du & Wiggo ( och hela familjen! ) får det superbra i spanien gumman. Fast vi lär nog höras innan ni åker (L)

Kommentera inlägget här :