Im lost.

publicerat i Allmänt;

Det känns som jag verkligen inte vet ett skit . Är så förvirrad just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen , vid såna här tillfällen så vill man bara ha sin bebis & krama men han är ju inte här ? :( 
Jag känner mig så fruktansvärt ensam just nu . Hur kan man få ett sms av dig där det står " hur känns det att vara singel ? är det kul ? " JAVISST , jag sitter här & as garvar verkligen . Tror du på fullaste allvar att det här var det jag verkligen ville & trodde att det skulle bli ? NEJ ! Men snart får jag väl ett svar tillbaka " allt är ditt fel " . Grejen med det hela är att jag vet inte vad jag gjort ? Har jag gjort något fel genom att alltid ställa upp ? Gå upp på morgonen varje dag i 6 snart  7 månader ?  Städat, diskat , tvättat, lagat mat ? vad mer kan du begära ? Jag är en människa jag med & jag orkar tillslut inte mina krafter tar också slut .

Jag vet att jag kanske inte borde sitta & ta upp det här i bloggen . Men jag måste bara få skriva av mig , just nu SKIT!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fia:

Jag har läst din blogg ett tag nu... (den är hur bra som helst förresten)
Och jag har tänkt på det här med dig och Tobbe! och jag tror att du kommer att få det såååååå mycket bättre utan honom! Nu har du bara EN bebis att ta hand om! Du verkar vara en stark tjej, det här klarar du!! Din familj verkar vara helt underbar också!

2:a kommentar, skriven , av bella:

men gumman :( åh blir så ledsen när jag läser det där! du har ju inte mer än rätt! man är inte mer än människa man orkar inte allt! och som du skrev, vad kan han mer begära? du har ju gjort precis allt för honom? åh jag blir så arg på han!! du vet att jag finns, bara skriva eller ringa det vet du, love!

3:e kommentar, skriven , av bella:

men gumman :( åh blir så ledsen när jag läser det där! du har ju inte mer än rätt! man är inte mer än människa man orkar inte allt! och som du skrev, vad kan han mer begära? du har ju gjort precis allt för honom? åh jag blir så arg på han!! du vet att jag finns, bara skriva eller ringa det vet du, love!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är stark, du klarar det!

5:e kommentar, skriven , av Caasandra:

Med tiden löser sig allt, även om det inte blir som man tänkt sig. "Time always heals"

6:e kommentar, skriven , av Milia:

Bloggen är inte till bara för positiva saker, man måste få skriva vad man känner också!
Ha en bra dag = )

Kommentera inlägget här :