Kväller.

publicerat i Allmänt;
Just nu så sitter jag & väntar på att min kära mor ska kolla klart på programmet hon kollar på , ingen aning om vad det är för något! :P Hon ska iallafall hjälpa mig att fixa mitt löshår som jag ska ha imorgon så fixar vi det redan idag så det är klart. Usch vad ont i magen jag har men nu har jag äntligen fått medicin för det & doktorn tror att det är magkatarr (?) " om det nu stavas så ". Usch, aja ska till doktorn den 30 april då ska vi se om det blivit bättre annars så är det något annat fel på mig . :/ aja!

Längtar sjukt mycket till imorgon då ska jag & min vän Jonna ut på korgen ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

jag längtar meeeed! jag tänkte fråga dig lite hur man ska göra med att fästa clipsen, ska man göra bara en anlig liten fläta att fästa i? :)

2:a kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Usch jag har magkatarr jag vet hur det känns och det är inte roligt. Man får magkatarr av mkt men jag fick det av för mkt stress :( hoppas det blir bättre.

3:e kommentar, skriven , av Mia:

magkatarr kan göra djävulskt ont:/ för ett par veckor sedan fick jag så ont mitt i natten så jag inte kunde andas för då gjorde det ondare.
och har du fått de en gång får du tillbaka de hela tiden.
jag har haft de i 7 års tid, inte konstant men nästan:S

skall också utimorron.

hade så skojsigt!

Kommentera inlägget här :