lördag 12/4

publicerat i Allmänt;
God kväll .

idag så vaknade jag kl. 12 & gick upp då . Mamma tog Wiggo så jag fick sova , skönt & tack! :) Idag så har jag vart en sväng på tuna park med mamma köpte en klänning , BH & ett skärp sen lite saker till Wiggo ocskå såklart!
Nu så sitter jag här ska snart iväg & köra lite med pappa sen hämta upp Wiggo i samma veva. Ikväll så ska jag bara ta de lugnt & slappa ska bli skönt!

image1292

Denna BH köpte jag den kommer från Lindex & kostar 149:- . Finns band också , dom är avtagbara den sitter verkligen på & plats. Och man får festens snyggaste u-rigning stod det hahaha jag får väl testa ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Kan du inte lägga in bildere på klänningen och de saker du köpte till wiggo? :)

2:a kommentar, skriven , av Emilie:

Vilken smart bh, borde skaffa mig en sådan och ha under klänningen som jag ska ha på min pappas bröllop i sommar :) Perfekt att du skrev om den, nu fick jag värsta tipset!

Kommentera inlägget här :