Lördag 5/4

publicerat i Allmänt;
Hej hopp gummisnopp! =D

Jag mår konstigt nog väldigt bra fast det kanske beror på att jag tagit en huvudvärkstablett ? Ja bea ! Igår så var vi på förfest hos Angelica sen så tog vi taxi in till stan runt 22.15 tog ut pengar & sedan drog vi in på lotus fullt med folk , var ju typ 13 åringar där först haha men sen drog dom. Jag hade en skitkul kväll & tack tjejer <3
Sen har jag en liten fråga . Är det bara jag som tycker Danni, Dani , Danny (?) är snygg ? ;) 
Nej vet ni ? jag ska gå & sätta mig på terassen & sola lite , min lilla prins ligger i sin vagn & sover.  <3 Saknade honom fruktansvärt mycket igår , .

Jag lyckas då alltid fan bli med på dessa jäkla vimmelbilder så jag bjuder på en mindre snygg bild på mig.

image1231

Alldeles varma av allt dansandes , haha !!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är inte den enda som tycker dom är sygga :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

du är fin bea :) du har alltid vart min förebild:D

3:e kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Du var jättefin där :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

du är alltid så fin på bilder :)

5:e kommentar, skriven , av Emma:

Danny är snygg, eller CHARMIG! ;)

6:e kommentar, skriven , av amelie:

åh, martina! Min sexyback! :)

7:e kommentar, skriven , av Miiickissss:

det var en skiitrolig kväll!! :D kolla beas facebook så får du se fler bilder ;) höhö! hoppas vi ses snart igen!! ha de fint! pusspuss

Kommentera inlägget här :