Måndag 14/4

publicerat i Allmänt;
God morgon!

Jag är konstigt nog vaken fast jag barnfri & har vart det över natten. Men jag antar att jag fått in en liten väckarklocka i huvudet , jag känner mig konstigt nog väldigt pigg fast jag inte sovit länge men jag antar att det är för att jag inte vaknat på natten inatt. Nog pratat om det ! JAG SAKNAR MIN PLUTT <3 Idag så ska jag väl bara vara här hemma ( ärla ) fast min mamma kommer & hämtar mig runt kl 13 för då ska jag hämta min plutt & sen så ska vi ju åka till Örebro & hämta min syster hon ska komma hem nu i veckan fram tills i helgen :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av josephine:

Hej bea! :) jag såg förut att du funderade på att köpa den röda jackan från h&m?
Jag fick hem en idag, men den var dock förstår i st 34 tänkte om du kanske ville köpa den? :)
Kram josephine

Kommentera inlägget här :