Nere igen.

publicerat i Allmänt;

Är nere från stallet nu & jag tyckte det gick väldigt bra hon börjar lära känna hästen mer & mer nu det är ju vårat mål. Jag måste själv komma igång med Isabell snart men jag får väl ta det i helgen eller imorgon för på lördag så skulle kanske min kusins tjej Emelie komma ut & rida här så Isabell kan ju inte vara allt för omöjlig :P

Nu så vet jag inte vad jag ska göra & jag tror inte att det är så mycket på TV heller inte vad jag vet iallafall ?
Jag har inte så mycket att berätta men jag kommer med bilder sen iallafall. Har ni något ni vill fråga så får ni gärna göra det .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej. Jag har en liten fråga, du kanske redan besvarat den nån annanstans menmen.

Varför gjorde du och T slut? Var det för Wiggo (blev för mycket ansvar, att bo ihop osv) eller att ni inte gillade varandra längre?

För övrigt är din son hur söt som helst!

Kommentera inlägget här :