Nere.

publicerat i Allmänt;
Nu är jag nere från stallet igen & jag blir lite sugen själv på att ta på mig ridkläderna & ta en sväng ut . Kanske ska göra det ? :) får väl se nu känns det som att magen vill ha lite mat i sig.

Oj ,vad folk reagera på att jag skrev att jag inte tycker att Kenzas blogg är bra längre . Helt plötsligt sa folk att jag inte hade något liv för att jag sitter här när det är fint väder ute & så var det någon annan också som skrev " vad gör din blogg så bra då " jag har aldrig sagt att min blogg är bra, aldrig. Och jag har ju inte tvingat er att läsa den ? Jag sa bara vad jag tyckte , fan alla har väl en åsikt ! Men att jag inte har något liv DET BLEV FÖR MYCKET ! haa ..

nej , jag ska gå ut nu & rida ( jag som inte har något liv ) .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vem tvingade dig att läsa kenzas blogg då? den tid du lägger ner här tycker jag att du kan lägga på din son.. och sluta klaga på andra..

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vem tvingade dig att läsa kenzas blogg då? den tid du lägger ner här tycker jag att du kan lägga på din son.. och sluta klaga på andra..

3:e kommentar, skriven , av Nicole:

Åh vad mysigt. Har du häst? Perfekt ridväder ju! :)

4:e kommentar, skriven , av Annemie:

jag håller med dig. tyckte också att Kenzas blogg var bra en gång i tiden. Och det är ingen som tvingar någon att läsa en blogg, men har man en gång fastnat för en viss blogg så är det svårt att sluta läsa för man (jag iaf) hoppas att den ska tilltala mig igen. Så jag är också inne och kolla hennes blogg ett par gånger dagligen.. men till vilken nytta?

Kommentera inlägget här :