ögonbryn

publicerat i Allmänt;
Fick nyss en fråga ..

hej Bea, kanske en lite konstig fråga.. men tycker du har fina ögonbryn, tänkte därför höra med dig hur man lyckas få till dom ? mina är helt naturligt böjda eller vad man ska säga, bara att dom är plockade smalare. vill jättegärna få tips om hur man får till det, jag vet att man ska plocka underifrån, men har inte lyckats. tycker
sara sommerfelds är vackra oxå :)vill ha lite som liknar dig / tacksam för svar

Jag hade verkligen super fula ögonbryn men sedan så blev jag sminkad på make up store & då bad jag dom plocka mina ögonbryn så att jag fick en form & nu så följer jag bara den. :) Gå till någon frisör eller hälsostudio & be dom fixa dom de kostar nog inte alls mycket kanske runt 100:-

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

tack för svaret :D

Kommentera inlägget här :