Söndag 20/4

publicerat i Allmänt;
God morgon!

Idag så vaknade jag & min älskade son kl 7.15 vi låg kvar ett tag i sängen & kramades sen gick vi upp för att äta gröt :) Natten var väldigt lugnt bara att Wiggo blivit super förkyld & har även smittat mig lite grann men jag hoppas det inte blir värre än såhär bara.
Idag så ska/skulle vi till min kusin som fyller år men jag vet ju inte hur det blir som sagt eftersom vi är lite små täppta , dom kanske inte vill ha oss där då . Vi får väl helt enkelt se vart dagen bär av :) Annars så ska jag faktiskt ta på mig lite kläder & gå ut en sväng det är ju så himla underbart väder ute, sol & varmt.  Vad ska ni hitta på idag?

Gud vad jag är super sugen på att åka till Ikea kanske ska göra det i veckan ? Om någon vill hänga med såklart. Fast jag har inte sådär mycket pengar nu men jag behöver köpa en TV bänk så jag kan få in en TV i min lägenhet. Aja får se hur det blir med den saken. Nu så ska jag gå & snyta mig , haha! Hoppas ni får en trevlig dag !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Läs min helt underbara nystartade blogg! ;)

2:a kommentar, skriven , av Johanna, jolines mamma :):

ikea är bäst :) jag vill också dit! det finns så fina saker där

Kommentera inlägget här :