tacktacktack!!

publicerat i Allmänt;
Tack för alla kommentarer vad söta ni är :) <3

jag har precis kommit till mammas & pappas jobb för jag & min syster har vart på stan med Wiggo. Vi var hos polisen för att Wiggo skulle fixa ett pass så det gjorde vi :) Sen nu sitter vi här igen & jag tjatar på min syster att jag vill åka till tuna park men hon verkar inte gå med på det . Nu vill man ju åka ÖVERALLT när man fått körkort , ååh jag är så GLAD!!! :D

jag skriver mer när jag kommer hem & kommer även visa blomman jag fick utav Wiggo när jag kom hem idag efter uppkörningen. När jag kom hem så stod min syster med honom & Wiggo höll i en blomma & så sa min syster " Grattis mamma " sen gav Wiggo mig en blomma , SKIT SÖT!!! <3

nej nu så ska jag kila !!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av my:

hihi vad gulligt!

2:a kommentar, skriven , av Ida:

vad söta =)

3:e kommentar, skriven , av sibel:

bilden i mitten e ju så jävla sööt :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad har hänt med viungammammor bloggen?

5:e kommentar, skriven , av idaforsberg:

Grattis Grattis Bea, fan vad härligt med körkort ;D
så söt wiggo är med, härligt & se. ta hand om dig ... KRAM

6:e kommentar, skriven , av Martin:

Bea får mina gratulationer till körkortet och önskas lycka till som trafikant på vägarna.

Kommentera inlägget här :