tår .

publicerat i Allmänt;
jag sitter & läser gamla inlägg från Oktober då Wiggo var nyfödd , får nästan en tår i ögat. haha!

Någon frågade ifall jag mest bor hos mina föräldrar .  Och ja jag har bott här ganska länge nu men har nämligen inte kunnat bo i lägenheten för att de har tapetserat om men nu är det klara & jag ska väl börja dra mig dit ;) allt är inte riktigt klart heller eftersom Tobbe tog med sig TV när han flytta så har jag ju ingen så det är rätt tråkigt då . Men ska snart få en (?) måste bara köpa en TV bänk & lite smått & gott först innan jag är nöjd . :D


Jag är riktigt riktigt trött så jag ska nog dra mig tillbaka ner i sängen & sova . Ska ju upp tidigt imorgon tror jag ? Vi får se hur det blir med det. Men jag hoppas ni svarar på mina frågor nedan . GOD NATT !

puss&kram

Kommentera inlägget här :