Torsdag 11/4

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag här & bara har tråkigt. Wiggo sover & jag har haft besök utav Nattis också vi har pratat om allt mellan himmel & jord kändes så himla skönt <3 & tack för att du tog ledigt från jobbet för att komma ut hit, det betydde mycket !

Just nu vet jag inte vad jag ska göra är rätt ledsen faktiskt eller väldigt ledsen & besviken. Tänker däremot inte berätta vad som hänt känns att jag behåller det för mig själv. Nu har jag sagt A & vet att jag borde säga B men nej jag avstår gärna.. Jag säger bara tack till Nattis för att jag fick prata ut <3

Nu ska jag kolla på TV & jag hoppas att min lillkille vaknar snart , jag saknar honom!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emily:

Vilken söt liten kille du har!
Har själv en dotter på tre år och vet att det är tufft att vara ungmamma. Du behöver såklart inte berätta något du inte vill. Är man ledsen så behöver inte hela världen veta det.
Styrke kram. e

2:a kommentar, skriven , av johanna:

oooh :( låter inget vidare:( håller på med ovanstående kommentar (F)

3:e kommentar, skriven , av Nattis:

det är väl klart att jag gör det för dig! du vet att du kan ringa till mig dag som natt om det är något! finns här om du behöver prata av dig mer!!! puss på dig!

4:e kommentar, skriven , av Catta:

Bra att du har Nattis att prata med...en fin tjej!!Adde har haft tur!!!Kram på dig!

Kommentera inlägget här :