Torsdag 3/4

publicerat i Allmänt;
God kväll!

Idag så har vi träffat Jonna & Ludde på stan , vi åt mat. Ludde & Wiggo satt & höll varandra i händerna så jäkla söta sen pratade dom med varandra också , jag tror de kan bli best friends ! <3 Nu så sitter jag hemma hos mamma & pappa har precis kört landsvägskörning på bilskolan & det gick super! :) Wiggo somnade precis & jag ska fixa mitt löshår nu om mamma har tid att hjälpa mig. Imorgon så blir det inge blogg alltså tror jag inte för jag ska in kl 7 till stan har körlektion & sen så kommer jag vara i lägenheten hela dagen eftersom jag ska ut på kvällen :D men men , ni får klara er .

just det vagnen som vi har carenan KAN Wiggo sitta i & ha . Det finns 3 lägen & han brukar aldrig sitta "rakt upp " om man kan säga så , utan i mitten mer sittligg läge. Och vagnen är ju gjord från 6 månaders ålder så varför skulle inte wiggo då kunna använda den ? han kan ha den :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a Luddes mamma:

Det var så roligt att träffa er!

Kommentera inlägget här :