tråkig blogg.

publicerat i Allmänt;

Ja, jag tycker faktiskt att Kenzas blogg har blivit riktigt tråkig & skit dålig uppdatering.  Jag går typ in varje timme & kollar ifall hon skrivit något nytt men blir lika besviken varje gång när jag inte ser en enda uppdatering. Och jag blir så förbannad på mig själv att jag ens lägger ner tid att gå in där för hon tjänar ju endå pengar på mig ? Och alla andra som läser.  Nej , jag ska sluta nu hennes blogg är inte längre intressant !

Står för det jag tycker !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Thilda:

Go for it! :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Håller med dig, hennes blogg har blivit tråkig!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad gör din blogg så bra då?

4:e kommentar, skriven , av Jill:

Anonym: Hon sa inte att hennes var bra och hon tvingar dig inte att läsa den. Hon uttryckte bara en åsikt om en annan blogg.

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

håller faktiskt med om det

6:e kommentar, skriven , av Lina:

bara för att inte du har något liv som har tid med att uppdatera din blogg.. så kanske andra har något att göra när de e så fint väder..

7:e kommentar, skriven , av Sophia:

Jag tycker ockås hennes blogg har blivit dålig. Inte bara med uppdateringar, utan också med hennes stil och attityd. Nej, jag slutar också läsa hennes blogg, tycker det är löjligt att hon tjänar pengar för ingenting.

8:e kommentar, skriven , av Josse:

jag håller med dig helt o hållet! Hon har dålig attityd också för den delen!

9:e kommentar, skriven , av Madde:

Håller åxå med dej ang Kenzas blogg. Jag gillade den som fan förr, men nu har hon taskig attityd gentemot sina läsare & verkar vara världens fjortisa faktiskt.. Synd bara att jag åxå gör som du, går in där titt som tätt även fast jag inte gillar hennes blogg! Som sagt, hon tjänar ju pengar på mej & alla andra läsare! Måste sluta va där inne & läsa sånt som jag ändå kan klara mej utan! :)

Kommentera inlägget här :