trevlig dag!

publicerat i Allmänt;
Min dag har vart väldigt bra.

Dagen började med att jag & Wiggo åkte in till stan , Wiggo började gråta på vägen när jag körde så fick stanna vid kanten & stoppa i nappen sen började vi åka igen . Då började han grina igen men då sjöng vi " Trollmor " sen så kom vi äntligen fram till mammas & pappa jobb, jag lämnade Wiggo där åkte hem till mig för att hämta vagnen. Sedan åkte jag tillbaka la Wiggo i vagnen & sedan gick jag ner mot stan till Tågstationen där jag mötte upp Jonna & Ludde. Vi tog en rejäl promenad & det kändes super skönt att få prata & röra på sig .Vi gick ner på stan sen för att leta efter en klänning till Jonna eftersom vi ska ut på Fredag .Vi träffade också Madeleine med Haley på stan,mycket trevligt!  :)
Sen så gick jag till mammas & pappas jobb mötte upp mamma där sen åkte vi till min morbror ut i Torshälla där han fick hjälpa oss att sätta dit den nya bilstolen som Wiggo fått av dom . Sen åkt vi hem..

När jag väl var hemma så fick jag ryck gick ut & började städa i bilen den såg förskräcklig ut. USCH ! Jag gjorde rent den iallafall på insidan & tjänade då 150kr av min far , helt perfekt ! :) Imorgon så gör jag rent utsidan av bilen eller om jag åker till en mack istället haha !

Nej nu så ska jag inte skriva mer , hoppas ni orkar läsa!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna - en sån där ung mamma:

tack själv gumman! haha nej den sitter kvar, jag dricker vatten för fullt här hemma så den ska lossna ;P

Kommentera inlägget här :