tvinga hit & tvinga dit .

publicerat i Allmänt;
fick en kommentar precis .

vem tvingade dig att läsa kenzas blogg då? den tid du lägger ner här tycker jag att du kan lägga på din son.. och sluta klaga på andra..

Ingen har tvingat mig att läsa Kenzas blogg men jag tyckte den var bra en gång i tiden men nu börjar hon spåra ut . Fan vad du ska göra saken så jävla stor.  Snacka om att vara någon slags FAN vad kenza . ha ....
Jag vet hur jag ska ta hand om wiggo & jag behöver inte din hjälp . jag sitter här medans han sover so what ? vad är ditt problem. Vem fan är det som klagar på vem egentligen ? du säger åt mig att sluta klara på kenza . men då ska jag säga till dig lilla gumman SLUTA KLAGA PÅ MIG om att jag ska ta hand om min son när du inte vet ett skit. OMG ! haha , detta är patetiskt .

Som jag alltid brukar göra ,jag blockar ip nummret ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sannaa:

Håller med om att Kenza´s blogg inte är lika bra längre..

2:a kommentar, skriven , av Trogen läsare :):

Hej

Läste vad du skrivit och lika så vad dom skrivit.
Dom påstår att din blogg inte är bra, att det inte finns någe nytta att läsa den. Men lilla gumman, stå på dig.

Alla som läser din blogg, läser av nyfikenhet och framför allt på grund av att dom är avundsjuka 18 år, lever livet, häst, körkort avklarat. Inte många som fixar!

Alla läser av nöje ;)

Lycka till i framtiden!

Kommentera inlägget här :